Sporo wody upłynęło, kartek z kalendarza odleciało, i ostatecznie doczekaliśmy się nowego WIELKIEGO ogłoszenia w sprawie Project Eternity. Gra dorobiła się trzech rzeczy wartych wzmianki: oficjalnego tytułu, nowego trailera i portalu dla wszystkich osób, które wsparły finansowo grę. Poniżej kilka świeżych informacji o Pillars of Eternity!
Nowa nazwa dla Project Eternity
Od początku było wiadomo, że Project Eternity to tylko nazwa robocza dla tworzonego przez Obsidian autorskiego RPG-a. Wraz z nową nazwą przychodzi nowe logo. Pillars of Eternity dorobiło się całkiem zacnego loga autorstwa Kaza Arugi, concept artysty pracującego nad Project Eternity. Jak się wam podoba? Bo mi bardzo.
Portal dla wspierających Project Eternity.
Po długim czasie oczekiwania Obsidian w końcu otworzył portal przeznaczony wyłącznie dla osób, które wsparły finansowo Project Eternity na Kickstarterze. Główną funkcją portalu jest ogarnięcie nagród i danych koniecznych do ich rozesłania. Osoby, które zamówiły coś materialnego będą mogły podać adres. Osoby, które otrzymają koszulki mogą podać ich rozmiar. Osoby, które wykupiły sobie możliwość zaprojektowania karczmy/postaci niezależnej/nagrobka na cmentarzu będą mogli się podzielić swoimi pomysłami z twórcami. To również stąd będzie można uzyskać klucze Steam/GOG.com, wcześniejszy dostęp dla bety, czy też e-booki lub ścieżkę dźwiękową z Pillars of Eternity
Oprócz tego, na tym portalu będą zebrane wszystkie aktualizacje projektu, które zwykle pojawiają się na Kickstarterze, wszystkie materiały promocyjno-fanowskie (awatary na fora, trailery, tapety i inne) oraz link do dedykowanego Project Eternity forum dyskusyjnego. Ogólnie, to założenie ma być następujące: wszystko związane z grą będzie o dwa kliknięcia z tej strony.
Nowy trailer. Z GAMEPLAYEM.
Cześć, jestem Jasiek i jak na to patrzę, to jaram się jak pochodnia. W sumie, to jak las pochodni. Albo pochodnia z lasu.
Ja należę do gatunku ludzi, którzy wierzą w jedno: że nie ma czegoś takiego jak nadmiar magicznych pocisków i prastarych ruin. Pod względem graficznym vel. Pillars of Eternity mnie kupiło: grafika na tyle nowa, by nie wywoływać odruchów wymiotnych wywołanych madmiarem oldschoolu, która jednocześnie nie próbuje iść w pełne 3D i bezsensowny fotorealizm.
W ramach przypomnienia, już raz zebrałem informacje o Project Eternity. A w ramach zapowiedzi: zrobię to znowu. Soon!
4 odpowiedzi na “Project Eternity dorobiło się oficjalnej nazwy: powitajcie Pillars of Eternity!”
Czuję w kościach, że albo to będzie niedopracowany crap, albo całkowity crap.
Obsidian nie stworzył dotąd niedopracowanego crapu, więc wątpię by dał radę w sytuacji, gdy nikt ich nie goni z terminami (w przeciwieństwie do tego co było z KOTOR-em 2, Fallout: New Vegas i NWN2: Maska Zdrajcy) i robią grę według własnego zamysłu. I po czym wnioskujesz przyszły crap, po animacji?
To by było zbyt piękne, gdyby ta gra okazała się zajebista. Mam złe przeczucia D:
Nie jęcz kierwa 😛
Mogą po raz pierwszy w swojej karierze pobawić się Blizzarda i powiedzieć „Release „when it’s ready” „.
Jeżeli to im nie wyjdzie zajebiste, to nie ma dla nich nadziei. Mimo tego, co pokazali przy swoich poprzednich RPG-ach :X
Aż mam ochotę zrobić grafikę z napisem „I believe in Obsidian Enterntainment”. XD