Po raz kolejny oddaje głos na blogu komu innemu i po raz kolejny się z tego powodu cieszę. Wiecie jak to jest: jak dają za darmo wiedzę, to trzeba brać. A Gamedesire Academy na tym właśnie polega.
Chociażby po to, by potem nie uważać, że „braść” to poprawna forma.
Jedna uwaga na początek – Gamedesire = Ganymade. Firma, która wcześniej organizowała warsztaty gamedevu przeszła rebranding.
Dobra, koniec paplaniny, oddaje głos komu innemu. Mój komentarz potem.
Dołącz do Gamedesire Academy i dowiedz się więcej o tworzeniu gier!
GameDesire Academy to pierwszy bezpłatny projekt edukacyjny na mapie Krakowa skierowany do twórców gier. Proponowane warsztaty to sprawnie działająca platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Zaproszeni do Academy eksperci dzielą się z uczestnikami praktycznymi informacjami, które zyskali pracując w branży gamedevu.
Już w marcu rozpoczyna się nowy cykl wykładów w GameDesire Academy. Tym razem w nowej odsłonie, z nowym logo i pod nową nazwą. Oto co przygotowali organizatorzy:
Pierwszy, inauguracyjny wykład 3 marca o godzinie 18.00 poprowadzi Konrad Gadzina (GameDesire team leader), który przedstawi Visual scripting w Unity czyli odpowie na pytanie jak usprawniać proces twórczy gotowymi narzędziami używając darmowego assetu Fungus. Zapisz się już dziś!

W drugim tygodniu, 10 marca, pojawi się na naszej scenie Zbyszek Rzepka
(GameDesire Software Engineer), który przybliży kulisy gamedevu w wykładzie: GamDev od zaplecza czyli o tym, że nie samymi grami gamedev żyje.
17 marca (a kontynuacja tematu w dniu 31 marca) Piotr Skalski (GameDesire Software Engineer) oraz Krzysztof Cywicki (GameDesire Senior Software Engineer)opowiedzą o Unity jako narzędziu do szybkiego prototypowania czyli przedstawią metodę w jaki sposób (i to ten najłatwiejszy) możemy zweryfikować nasz pomysł na grę.
7 kwietnia – Maciej Węglarczyk (GameDesire Senior Software Engineer) wprowadzi w arkana Wielowymiarowego świata layoutów skupiając się głównie na odpowiedzi: Jak poradzić sobie z projektowaniem skalowalnych interfejsów na mobile?
14 kwietnia – Artur Staszczyk (GameDesire GameDesire VP Engineering) odpowie na pytanie Jak to działa? czyli rzecz o tworzeniu Shaderów. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jaka magia kryje się za słowem “shadery”, ta prezentacja jest właśnie dla Ciebie.
21 kwietnia – Patryk Gałach (Lider grupy Lublin GameDev oraz senior unity developer i team leader w Agitive) opowie o tworzeniu gier w Unity3D zagłębiając się w asset bundle, rozszerzenia edytora oraz optymalizacje.
Na wykłady konieczna jest wcześniejsza rejestracja poprzez Meet up. Szczegóły oraz archiwalne wydarzenia znajdziecie na stronie academy.gamedesire.com oraz na FB organizatora.
A co powie Jasiek?
Jako, że lubię się powtarzać, to napiszę to co poprzednim razem – ludzie na co dzień zajmujący się tworzeniem gier organizują bezpłatne szkolenia.
Niezależnie od tego czy zajmujesz się robieniem giereczek amatorsko, czy zawodowo, to jedna rzecz pozostaje niezmienna – wymiana doświadczeń nie zabolała dotąd nikogo.
No i na koniec – gratuluje firmie Gamedesire rebrandingu. Logo przyjemniejsze, no i nazwa składająca się z dwóch normalnie funkcjonujących w języku słów.
Ganymede ciągle mi się myliło z Ganymade. No i w poprzednim wpisie potrafiłem z tych nazw korzystać zamiennie. Trochę siara :/
No i Gamedesire Academy/Akademię Gamedesire będzie łatwiej zapamiętać C: A to, że na pamieć zasługuje nie ulega wątpliwości.