Jedną z największych atrakcji nadchodzącego wielkimi krokami dodatku do Neverwinter jest długo oczekiwana nowa klasa postaci. Hunter Ranger o którym mowa będzie wielką atrakcją dla wielu graczy i wielbicieli świata Dungeons And Dragons. Poniżej zobaczycie wszystkie informacje o tej postaci, jakie udało mi się wygrzebać z odmętów internetu.
Na początek w ramach przypomnienia przedstawiam ponownie trailer, w którym Hunter Ranger gra rolę tytułową. Polega ona oczywiście na ustrzeleniu niemilców z łuku
Granie klasą Hunter Ranger w praktyce
Jak mogliśmy zobaczyć na filmiku, to Hunter Ranger oprócz łuku ma również do dyspozycji dwa krótkie miecze, którymi może robić krzywdę przeciwnikom, którzy podeszli blisko. W grze będzie to się objawiało tym, że będzie możliwe swobodne przełączenie się między trybem dystansowym a bezpośrednim. Sprawia to, że niezależnie od sytuacji będziemy gotowi do robienia krzywdy naszym przeciwnikom.
Warto wspomnieć, że zarówno w trakcie walki łukiem, jak i parą ostrzy korzystamy z tych samych umiejętności. Ich efekty są jednak zależne od tego czy walczymy wręcz, czy na dystans.
Zdolności klasy Hunter Ranger
Poniżej zacznę wymieniać wszystkie ujawnione do tej chwili umiejętności tego typu postaci.
Na początek zajmę się ich działaniem w trakcie strzelania z łuku.
Zdolności at-will:
- Rapid Shot – która jest jakimś hołdem dla Legolasa z Władcy Pierścieni – strzelamy z łuku z prędkością karabinu maszynowego
- Aimed Shot – Precyzyjny i bolesny strzał. Za to powolny
Zdolności encounter
- Marauder’s Escape – Odskakujemy do tyłu, by odsunąć się od przeciwnika
- Thorn Ward – Przywołujemy „strażnika”, który zarzuca naszych przeciwników kolcami, przy okazji zmniejszając ich obronę
- Hawk Shot – Wystrzeliwujemy strzałę, która zadaje obrażenia w zależności od dystansu do przeciwnika. Im dalej, tym gorzej (dla niego).
- Fox’s Cunning – Zarówno ty, jak i okoliczny sojusznik automatycznie unikacie następnego ataku przeciwnika.
W przypadku, gdy łuk schowamy i wyciągniemy mieczyki, to te same umiejętności zmieniają nazwy i przynoszą inne skutki
Zdolności at-will:
- Rapid Strike – Strike your targets at close range.
- Aimed Strike – Strike your foes in a vital spot and cause significant bleed damage.
Zdolności encounter
- Marauder’s Rush – Szarżujemy na przeciwnika i przy okazji boleśnie go bijemy
- Thorn Strike – Atakujemy i zadajemy zwiększone obrażenia celom, które mają pełne paski życia
- Hawkeye – Następny nasz atak zadaje zwiększone obrażenia. Taki mały sterydzik.
- Fox Shift – Doskakujemy do przeciwnika. Dodatkowym efektem jest to, że oni są spowolnieni, a my przyśpieszeni
Niewiele wiadomo o umiejętnościach dziennych, oraz o podklasach (Paragon Paths) dla Hunter Rangera. Jedną z nich (a może jedyną? Nie wiadomo nic o teoretycznej drugiej podklasie) będzie Storm Warder, który ma dodać do repertuaru tej klasy kilka umiejętności związanych z burzami (i oczywiście błyskawicami).
Trochę to informacyjna bieda, ale to nic nie szkodzi: premiera dodatku już 5 grudnia. Wtedy przestanie się gdybać, a zacznie się POZNAWAĆ tę klasę postaci.
Do zobaczenia w grze, idę ekspić!