„Marzy nam się własne biuro” – wywiad z twórcami Tormentum – Dark Sorrow

Po niewielkich pertubacjach, problemach z internetem i innych przeciwnościach losu, udało mi się przeprowadzić wywiad z twórcami Tormentum: Dark Sorrow. No i dziś, w końcu, go opublikować. Zdradzają w nim oni skąd wziął się pomysł na taką, a nie inną grę, co robili wcześniej i co planują zrobić potem.

Tormentum, Łukasz Rutkowski, OhNoo Studio
Na zdjęciu Łukasz Rutkowski z studia OhNoo, mój główny rozmówca

Ostrzeżenie: wywiad zawiera nieprzewidzianą przeze mnie ilość cukru i słodkości. Nic nie poradzę, będzie o dzieciakach!

Czytaj dalej „Marzy nam się własne biuro” – wywiad z twórcami Tormentum – Dark Sorrow

„Dla nas to jest po prostu dość niezwykła przygoda” – wywiad z współtwórcą SUPERHOT

Zaczęło się dość niewinnie: wysłałem kilka pytań do twórców SUPERHOT. Zależało mi głównie na tym, by potwierdzić informacje pozbierane z internetów, głównie te, które potem ująłem w tym tekście. Ostatecznie, od maila, do maila, po kilku perypetiach, zamiast odpowiedzi na kilka pytań zapisanych w pliku TXT, odbyłem rozmowę z jednym twórców. Piotr Iwanicki jest dyrektorem kreatywnym w trakcie produkcji SUPERHOT, a na co dzień pracuje w firmie Blue Brick, zajmującej się tworzeniem szeroko rozumianego oprogramowania. Tyle tytułem wstępu, wiem, że weszliście tutaj dla wywiadu, który macie poniżej. Miłej i owocnej lektury 🙂SuperHOT

Czytaj dalej „Dla nas to jest po prostu dość niezwykła przygoda” – wywiad z współtwórcą SUPERHOT

„Mimsy są niezależne, tak jak my” – wywiad z twórcami „The Mims Beginning”

Lubię rozmawiać. Zwłaszcza w sytuacjach kiedy mam o co pytać. Do tego, jak już pisałem, na punkcie crowdfundingu mam swoistego fioła. I najważniejsze: muszę lubić temat rozmowy. The Mims Beginning polubiłem bardzo szybko

Na dłuższą metę wystarczyła lektura projektu na Wspieram.to i obejrzenie trailera/gameplayu z gry. Dlatego też, postanowiłem pobawić się kolekcjonera: mam już tekst o Project Eternity i rozmowę z jednym z twórców. To samo się tyczy Arena Of Heroes. To teraz nadszedł czas na The Mims Beginning, jedyne w swoim rodzaju dzieło polskiego studia i polskiego crowdfundingu (aż patriotyzm zaczyna ze mnie wychodzić). Przed wami rozmowa z całą trójką twórców The Mims Beginning!

The Mims Beginning - logo
Mimsiątka, czyli logo The Mims Beginning
Wszystko co nie jest tekstem zostało pożyczone od twórców gry i ich strony internetowej

Czytaj dalej „Mimsy są niezależne, tak jak my” – wywiad z twórcami „The Mims Beginning”

Arena Of Heroes od środka – wywiad z jednym z twórców

Powiem wam jedno: twórcy Arena of Heroes to naprawdę równi ludzie. Chętnie udzielają się na forum gry, wysłuchują wypowiedzi fanów… A co najważniejsze: biorą je sobie do serca, co zresztą widać po samej grze 🙂 A jednego z nich udało mi się przekonać do krótkiej wymiany pytań i odpowiedzi (to się chyba nazywa wywiadem, nie wiem, dawno czegoś takiego nie przeprowadzałem)

Arena Of Heroes - strona główna
Arena Of Heroes – strona główna

Moim rozmówcą był Compy, a bardziej po ludzku Dave Quarles. Jest on menedżerem społeczności w Sneaky Games, firmie, która tworzy Arena of Heroes. Jak on to sam wspomina „pisze i wrzuca wszystkie informacje na stronę internetową i zajmuje się social mediami (w ich wypadku są to FacebookTwitter Youtube)”. Do tego spędza masę czasu na forum gry. Jednakże, jako że ekipa tworząca tę turową grę MOBA jest niewielka, to oprócz tego zajmuje się on obsługą klienta, testowaniem gry i dorzuca swoje trzy grosze przy jej projektowaniu.

Dobrze, to zakończę teraz ten przydługi wstęp, i zamiast tego przejdę do przedstawienia wam wywiad z jedną z osób odpowiedzialnych za Arena Of Heroes. Życzę owocnej lektury i obiecuje, że taka właśnie będzie.

Jakby tego było mało... to polecam dotrwać do końca tekstu, nie pożałujecie!
 Czytaj dalej Arena Of Heroes od środka – wywiad z jednym z twórców

Wieczność czeka: wywiad z Adamem Brennecke z Obsidian

Parę słów wstępu: wiem, że ten wywiad nie jest zbyt odkrywczy. Przeprowadziłem go jako pracę zaliczeniową na studiach dziennikarskich i z założenia miał on być zrozumiały dla KOMPLETNEGO laika. Było tak, dzięki masie definicji porozrzucanych w ramkach umieszczonych po bokach tekstu (w tej wersji one wyparowały, z przyczyn technicznych).
Mimo to, wydaje mi się on być ciekawy. No i oprócz tego, po tym wywiadzie pojawiła się u mnie chęć na prowadzenie bloga o grach. Więc z przyczyn historycznych dokonuje tego przedruku z mojego starego bloga. Życzę miłej lektury C: Czytaj dalej Wieczność czeka: wywiad z Adamem Brennecke z Obsidian